Reklamacje


Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją i mogą zostać zwrócone po wykryciu wad fabrycznych lub niezgodności z opisem.

W sytuacji, gdy towar jest wadliwy, klient musi zgłosić/poinformować o tym sprzedawcę w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

W powyższych przypadkach prosimy o odesłanie produktu do siedziby naszego sklepu ubezpieczoną przesyłką kurierską. Do produktu należy dołączyć fakturę zakupu wraz z opisem przyczyny reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zaoferujemy Państwu produkt podobny lub zwrócimy pieniądze.

Prosimy nie wysyłać przesyłek na nasz koszt – w przypadku uznania reklamacji zwrócimy kwotę transportu poniesioną przez klienta (do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zapłaty za usługi kurierskie). Możemy również wysłać po towar swojego kuriera – wówczas klient jest zobowiązany poinformować nas o tym wcześniej oraz podać adres odbioru paczki.

Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres:

kawawbiurze.pl Michał Ścisk,
80-180 Gdańsk,
ul. Siostry Faustyny 4a

O nas

Zajmujemy się sprzedażą kawy od kilkunastu lat.

Naszym celem jest dostarczanie naszym klientom produktów jak najwyższej jakości w przystępnej cenie oraz najlepszym serwisem na rynku.

Chcemy oferować Państwu wszystko co jest niezbędne do obsługi biur i firm w zakresie dostarczania wszystkich rodzajów gorących napojów.

Nasze oddziały

Centrala Gdańsk:
ul.Siostry Faustyny 4A
80-180 Gdańsk
Oddział Poznań:
ul. Borowikowa 23
Borówiec 62-023 Gądki

Kontakt

Telefon:
509 607 800

e-mail:
info@kawawbiurze.pl
Copyright © 2010-2015 kawawbiurze.pl
Created by Blue-software.pl   |   Mapa strony   |   Problemy techniczne   |   Współpraca